یک فیلم هیولایی قدیمی مانند فیلم هایی که در دوران کودکی دیده بود بسازد، نمی توانست تم های حیوان خانگی خود را رها کند - ناامنی مردانه، تنش نژادی، کوته نظری مذهبی و نابرابری اجتماعی - به اندازه کافی طولانی است. بنابراین آنچه پدیدار شد ترکیبی کنجکاو و جذاب بود: بخشی کینگ کونگ، بخشی شفت و بخشی دیگر جنایات و جنایات، زیرا تمایل بدنام کوهن به جفتهای ناکارآمد به زیبایی طرحریزی شده در زوج مرکزی متعصب اما دوست داشتنی مایکل موریارتی و کندی کلارک به ثمر میرسد. همه اینها به اضافه مقداری پیانوی وحشی، یک عروسک فداکاری انسانی و شهر نیویورک در تمام شکوه موج نوی کثیفش.نکته فنی هوشمندانه
دکتر جکیل و آقای هاید (1931)
فیلم
کارگردان: روبن مامولیان
من دو چهره دارم
روبن مامولیان که خود را بهعنوان یک مبتکر کلیدی با نخهای تحسینبرانگیزش و نمایش هیجانانگیز «گری کوپر» با عنوان «خیابانهای شهر» نشان میدهد، با تهیهکنندگی یکی از این فیلمها ثابت کرد که فقط یک کارگردان تئاتر در جوادپورهای فیلمسازان نیست. جنجالی ترین و پرتنش ترین فیلم های هیولاهای اولیه. جدای از انبوه افکتهای درون دوربین (صحنههای تبدیل متقاطع با توجه به زمان فیلمبرداری فوقالعاده قانعکننده هستند)، این فیلم بهخاطر بازی فوقالعادهاش از فردریک مارچ و بیباک بودنش در ارائهی آلتر ایگوی پست جکیل قابل توجه است. به عنوان یکی از خشن ترین شکارچیان جنسی سینما.
جامعه (1989)
فیلم
کارگردان: برایان یوزنا
خودتان را یکی از اعضای خانواده در نظر بگیرید
فیلم برایان یوزنا که در انتهای چرخه ترسناک بدن اکران شد، باید تا حدودی از لرزه های دلخراش فیلم The Brood، Re-Animator و The Fly عبور کند. بیلی وارلاک - سومین موز در Baywatch-فستیوال تلویزیونی - وقتی متوجه میشود که والدین خونآبیاش و همه دوستان یاهوییشان در واقع فقط مجموعهای از شیطونهای شیطون و خود شیفته نیستند، خود را به معنای واقعی کلمه درگیر درگیریهای خانوادگی میبیند.تغییر پایدار
یک فیلم هیولایی قدیمی مانند فیلم هایی که در دوران کودکی دیده بود بسازد، نمی توانست تم های حیوان خانگی خود را رها کند - ناامنی مردانه، تنش نژادی، کوته نظری مذهبی و نابرابری اجتماعی - به اندازه کافی طولانی است. بنابراین آنچه پدیدار شد ترکیبی کنجکاو و جذاب بود: بخشی کینگ کونگ، بخشی شفت و بخشی دیگر جنایات و جنایات، زیرا تمایل بدنام کوهن به جفتهای ناکارآمد به زیبایی طرحریزی شده در زوج مرکزی متعصب اما دوست داشتنی مایکل موریارتی و کندی کلارک به ثمر میرسد. همه اینها به اضافه مقداری پیانوی وحشی، یک عروسک فداکاری انسانی و شهر نیویورک در تمام شکوه موج نوی کثیفش.نکته فنی هوشمندانه
دکتر جکیل و آقای هاید (1931)
فیلم
کارگردان: روبن مامولیان
من دو چهره دارم
روبن مامولیان که خود را بهعنوان یک مبتکر کلیدی با نخهای تحسینبرانگیزش و نمایش هیجانانگیز «گری کوپر» با عنوان «خیابانهای شهر» نشان میدهد، با تهیهکنندگی یکی از این فیلمها ثابت کرد که فقط یک کارگردان تئاتر در جوادپورهای فیلمسازان نیست. جنجالی ترین و پرتنش ترین فیلم های هیولاهای اولیه. جدای از انبوه افکتهای درون دوربین (صحنههای تبدیل متقاطع با توجه به زمان فیلمبرداری فوقالعاده قانعکننده هستند)، این فیلم بهخاطر بازی فوقالعادهاش از فردریک مارچ و بیباک بودنش در ارائهی آلتر ایگوی پست جکیل قابل توجه است. به عنوان یکی از خشن ترین شکارچیان جنسی سینما.
جامعه (1989)
فیلم
کارگردان: برایان یوزنا
خودتان را یکی از اعضای خانواده در نظر بگیرید
فیلم برایان یوزنا که در انتهای چرخه ترسناک بدن اکران شد، باید تا حدودی از لرزه های دلخراش فیلم The Brood، Re-Animator و The Fly عبور کند. بیلی وارلاک - سومین موز در Baywatch-فستیوال تلویزیونی - وقتی متوجه میشود که والدین خونآبیاش و همه دوستان یاهوییشان در واقع فقط مجموعهای از شیطونهای شیطون و خود شیفته نیستند، خود را به معنای واقعی کلمه درگیر درگیریهای خانوادگی میبیند.تغییر پایدار